Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

BUSY WEEK

Skrivet:    ·  + Sara says
oh god. Har hållit på med så mycket det senaste dagarna, det är helt sjukt hur slut jag är i kroppen men jag får inte vila än.
Måndags: Stack till vårdcentralen för att fixa lite grejer och cyklade sedan hem, cyklade sedan till en pizzeria med pappa och åt pizza och cyklade hem igen och tog hand om hundarna själv hela dagen.
Tisdag: Tog hand om hundarna hela morgonen och stack sedan för att möta Jennifer vid haga och det slutade med att jag stannade där, sedan cyklade jag till karla vårdcentral i onödan och tillbaka till jennifer. Sedan packade vi ihop allt och gick med allt till hennes pappa, hämtade ännu mer grejer, gick till willys och handlade och gick sedan hela vägen till markbacken med alla grejer. Efter det så stack vi till stan för att köpa bussbiljetter till stockholm men på resecentrum var det stängt så vi åkte till hennes farfar och beställde och sedan tillbaka till Jennifer och sedan cyklade jag från markbacken och hem. Wow, okej nu när jag tänker efter så gjorde jag hemskt mycket igår, är helt slut idag, hhah.

Well, om 45 minuter ska jag cykla till Jennifer igen och sedan ska vi gå med massa packning till haga och sälja bullar och sedan tillbaka till henne igen och sedan ska jag hem. Inte bara det, har redan varit ute med hundarna och vart till vårdcentralen och tillbaka igen. Imorgon kanske jag också ska sälja med Jennifer, maybe och sedan på fredag ska jag packa, duscha, fixa mig osv för att sedan åka till Stockholm för att se YOHIO på sommarkrysset på lördag. Kommer inte få en ledig stund på hela veckan men det känns faktiskt rätt så bra endå, jag behöver komma ut och röra på mig även om det är kokhett ute.
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR