Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

STOCKHOLM

Skrivet:    ·  + Sara says
Idag drar jag äntligen tillbaks till Stockholm, har inte varit där sedan i mars och jag saknar det så mycket. Skulle egentligen se YOHIO på sommarkrysset imorgon men han blev fast i Japan så han blev förflyttad till nästa lördag så nu ska jag dit med Jennifer och vi ska bara ha roligt och hänga med roligt folk. Bussen går från resecentrum klockan 18.00 och jag drar hemifrån vid 17.00 och jag har precis packat färdigt osv så jag fick tid över till att blogga. Vet att min bloggning har varit jättedålig, särskilt den här veckan men har sålt bullar med Jennifer hela veckan och massa annat men jag ska verkligen försöka satsa på bloggning när jag kommer hem på söndag.
Ni får ha en jättebra helg!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR