Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

SERIE BEROENDE

Skrivet:    ·  Serier
Jag har återigen börjat titta på serien som ni ser bilder på här ovanför. The Vampire Diaries. Det är helt sjukt hur mycket jag tycker om den och jag undrar verkligen hur många gånger jag har sett om den. Har nog på riktigt sett den över 12 gånger? Hahah, det låter helt sjukt men den är så bra och jag tröttnar verkligen aldrig. Dock är jag lite ledsen nu pga jag saknar Katherine eftersom hon var min favoritkaraktär och enligt vad som har sagts så kommer hon inte tillbaka. Sara goes sad. Får väl iallafall nöja mig med att serien fortsätter, liksom en sjätte säsong?! Woho, hoppas verkligen att det blir åtminstone en sjunde också. Skulle helst av allt vilja att den håller på föralltid men det skulle ju inte gå för jäklar vad de skulle bli tvungna att dra ut på handlingen då. Tittar ni på The Vampire Diaries och isåfall vad tycker ni om den? Har ni några favoritkaraktärer eller favorit shippings?
När det kommer till shippings så är jag helt såld på Karoline och Delena, asså oh my god, those couples!
 
Ha en grym lördagkväll (eller snarare natt)
Kram!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR