Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

SWORD ART ONLINE SECOND SEASON

Skrivet:    ·  Anime
Idag är jag så glad, you know why? Första avsnittet av Sword Art Online's andra säsong släpptes idag!! This is worth celebrating. Har väntat på detta så länge för jag vart verkligen kär i den första säsongen och den här säsongen kommer att utspela sig 1 år efter slutet på första säsongen. Den kommer handla om en ny virtuell värld kallad Gun Gale Online aka GGO där en mysterisk spelare skjuter andra spelare men detta är inget vanligt skott utan blir man träffad så där man även i den riktiga världen. Kirito får i uppdrag att undersöka denna händelse och få ett stopp på detta.
 
Den verkar så intressant och första avsnittet var så himla bra och jag känner på mig att den här säsongen kommer bli minst lika bra som första. Dock tror jag inte Asuna är med lika mycket och det gör mig lite ledsen för jag älskar att se scener med Kirito och Asuna eftersom de är så söta ihop. Denna säsong består av 24 episoder precis som säsong 1 och det är bra för då kommer den att hålla på ett tag så jag behöver inte oroa mig om att det ska ta slut snabbt, hahah. Har jag någon anime intresserad läsare som har sett Sword Art Online?
Till er som aldrig har sett på anime eller inte tycker att det verkar så intressant så uppmanar jag er till att se den här animen för jag lovar att den är bra!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR