Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#24

Skrivet:    ·  Känslor
Mitt bloggande har varit så himla dåligt på sista tiden men jag tänker faktiskt inte be om ursäkt den här gången. Jag har den här bloggen för att jag ska kunna skriva av mig när jag känner för det och egentligen så bryr jag mig inte så mycket om någon läser eller inte, jag behöver bara ha ett ställe där jag kan uttrycka mig om allt och inget.
Okej, den här senaste tiden har varit hemsk och det enda som har fått mig att orka är att killarna har en livestream ikväll och att jag ska få se dem på fredag men förutom det så har jag inget som får mig att hålla ihop.
YOHIO har även haft en del signeringar alldeles nyss men jag har inte kunnat gå på en enda och när jag ser allt twittrande och skrivande om hur signeringarna var, hur han kollade på en osv så bryter jag ihop. Jag vet inte när jag får se honom igen och det dödar mig. Det är över en månad sedan jag var i Askersund och jag vet inte hur länge till jag klarar mig utan honom. Jag behöver veta när jag ska få se honom igen för annars så kommer jag antagligen inte orka mer.
För tillfället så är jag även ute på prao och det är hemskt. Jag hatar nya ställen med personer jag inte känner för det känns bara som om att de kollar varenda steg jag tar, jag är rädd för att vad jag än gör så kommer jag göra något fel och jag bad verkligen om att få stanna i skolan för jag skulle hellre få en hög med skitsvåra uppgifter att göra istället för att prao men jag vart tvingad iväg för skolan tyckte inte att det var någon riktig anledning och att prao är till för att lära sig. Bad även pappa om att få stanna hemma men han sa samma sak. De förstår verkligen inte hur jag känner när jag är där, det är hemskt. Har så mycket annat att skriva om men jag känner inte att jag just nu har lusten att berätta om allt för då kommer jag behöva tänka på det och det klarar jag inte riktigt just nu.
 
Ska försöka se till att hinna ta en dusch innan livestreamen som börjar 19.00.
Jag hoppas verkligen att ni har haft de bra iallafall (om det nu är någon som läser). Jag önskar er det bästa i livet och jag hoppas att ni får uppleva lyckan av att träffa er idol inom en snar framtid, ha det bra!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR