Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#26

Skrivet:    ·  musik, random things
Hela den här veckan har för det mesta spenderats med att ligga och sova hela dagarna.
Gick hem från praon i måndags och spydde när jag kom hem och fram tills torsdag så låg jag och sov ca dygnet runt men vart tvingad till praon idag dock så skolkade jag för jag vill verkligen inte. Det är jävligt skönt att det är över nu och nästa fredag får jag äntligen mitt efterlängtade jullov. Jag ska sååå ta vara på det, ska mysa hela dagarna, dricka energidricka, kolla på massa nya serier och handla för jag får ju massa pengar på jul så det blir skitnajs.
Idag släppdes biljetterna till Miley's #BANGERZTOUR här i Sverige den 30e maj men jag har ingen att gå med och jag vet inte hur man gör med tåg/buss för att ta sig till stockholm för jag kommer antingen gå på fel buss eller så kommer jag inte hitta tillbaks till centralen i Stockholm och missa bussen där och detta gör mig så jävla ledsen för jag har velat se Miley sedan 2006 och det är en rätt så långt tid. Hon är seriöst en av världens bästa människor, älskar henne så mycket.

Bortsett från mitt deppande över det så släppte The Fooo sin jullåt idag och det är det bästa jag har hört på länge. Tycker om den så mycket så att jag inte vet vad jag ska göra och angående The Fooo så är tydligen biljetterna till deras konsert slut så jag och Wilma hann inte köpa och jag vill ca ta livet av mig pga det.
Nu ska jag sitta vid twitter ett tag och sedan så ska jag leta upp någon bra serie att se på för PLL har paus tills 7 Januari, The Originals till den 14 Januari och The Vampire Diaries till den 23 Januari så jag har ingenting att se på.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR