Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#27

Skrivet:    ·  + Sara says
Förlåt för min dåliga uppdatering men detta är sista veckan innan lovet och allt jag kan tänka på är hur skönt det kommer bli och så vill jag försöka ha så trevligt jag kan med mina vänner så bloggandet ligger i sista hand just nu men uppdateringen på jullovet blir antagligen mycket bättre!
Förresten när jag var på stan i lördags och handlade julklappar med Moa och Wilma så löste sig Miley konserten för mig eftersom Wilma sa att hon gärna vill gå, så direkt efter jul köper vi biljetter OCH JAG ÄR SÅ GLAD SÅ JAG VET INTE VAD JAG SKA GÖRA, ska få se min största idol som jag velat se i 7 år, alltså sedan 2006.
Vid sidan av det, direkt efter att vi kommit hem så hade det tydligen varit skottlossning på stan utanför H&M och Vågen och jag hamnade i en chock, hade inte jag åkt hem den tid jag gjorde så kunde det ha varit jag som vart skjuten, satt och skakade jätte länge samtidigt som en del av mig önskade att jag hade blivit skjuten så att jag slipper existera kvar här. Tror inte jag har så mycket mer att skriva om för tillfället och det här inlägget vart rätt så tråkigt och ointressant men whatever.
Ni får ha det så jättebra, kram på er alla!
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR