Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#17

Skrivet:    ·  Känslor, konserter/festivaler
Idag spelade eller snarare skulle The Fooo spela här i Örebro men allt sket sig.
Vet inte ens vart jag ska börja.
Vi skulle stå i en ring och killarna skulle dansa i den men allt sket sig pga ALLA VÄGRADE BACKA när vi blev tillsagda, seriöst, dem backade ett steg och trodde seriöst att det räckte, så jävla ifjhgjags
Sen när killarna kom, och dem var typ en halvtimme försenade så blev dem typ påhoppade och dem hade typ 1 meter att dansa på, inte ens det och dem körde inte ens två låtar innan dem var tvungna att dra därifrån för dem blev överfallna och när dem skulle till sin bil så blev dem typ intryckta i väggar och Felix grät och Omar var typ skiträdd.
Vafan är fel med alla foooers i örebro? Lär er respekt. När alla sprang efter killarna så blev vissa småbarn nertrampade och dem låg och grät och ingen brydde sig, vafan är fel med er? Det är SMÅBARN, tänk efter.
Och vi kallas FoooFAMILY? Det är inte meningen att killarna ska bli rädda för oss så dem behöver dra härifrån, det är meningen att alla vi ska lyssna och ställa oss som crewet säger så att dem får chans att uppträda.
Dem flesta längst fram förstörde ju allt pga att ni vägrade backa så allt är erat fel era pantade idioter, hjärndöda åsnor är vad ni är.
Killarna kommer säkert aldrig komma tillbaka hit och nu är flera foooers skit sårade och ledsna för vi ville se killarna men så ska en massa folk förstöra allt. Är så jävla sårad, ledsen, arg och besviken. Jag BEHÖVDE få se killarna. Jag mår inte bra just nu, jag behövde få se dem och bli lite glad men nej det skulle såklart förstöras.
Har redan läst två artiklar om denna och skäms så jävla mycket över den här skit staden, har aldrig varit så besviken.
Drar härifrån så fort jag har chansen och tänker aldrig komma tillbaka.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR