Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#18

Skrivet:    ·  random things
Okej, jag suger på att blogga jag vet. Jag vill verkligen men jag vet inte, det blir aldrig av, tänker bara "jag kan göra det senare" och så blir det inte av men jag ska verkligen försöka mitt bästa.
Senast jag skrev så var det om The Fooo uppträdandet.. eh okej vad har hänt sedan dess..
 
Lördag och söndag så satt jag mest hemma i min datorstol i mitt lilla hörn och kollade på One Tree Hill samt försökte njuta av att kunna sitta still en hel dag eftersom det var sista dagarna på lovet. Det betyder att jag började skolan igår... tjoho, eller inte! Är så jävla trött på skolan och har gått två dagar, vill inte mer, jag vill vara hemma och sova, titta på serier och äta nudlar hela dagarna. Mår allmänt skit också. Jag är en så jävla känslig person och blir avundsjuk jäkligt lätt och i helgen så ska min bästaväns tremänning komma hem till henne och well, jag har typ en crush på honom och det vet hon men jag får verkligen inte komma dit?
Känner mig så sårad, han är så sällan i Örebro och hon vet att jag verkligen vill träffa honom. Det känns som om hon gör så bara för att jag vill träffa honom och det sårar mig men okej.
I måndags var det iallafall kul att träffa mina vänner och gud vad jag har saknat dem, när jag umgås med dem så skrattar jag alltid och det känns bra men nu på senaste tiden så verkar jag inte skratta lika mycket alls även fast jag försöker. Jag vet inte vad som är fel på mig och jag orkar inte.

Skulle verkligen behöva en YOHIO konsert/signering just nu för jag behöver honom, jag behöver få se honom, höra honom, stå framför honom, se hans leendet och se honom uppträda. Klarar inte mer, jag behöver honom.
Nej jag ska inte trötta ut er med mina demprimerade känslor.
Hoppas att ni har det bra.
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR