Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#19

Skrivet:    ·  + Sara says
Well, i tisdags blev det bestämt att jag och Moa skulle sova en natt hos mamma för första gången på skitlänge pga hon är alkoholist och sämst på att hålla löften och blablabla.
Så efter skolan skjutsade pappa oss hem till mamma och hon hade köpt ostbågar åt mig och sedan satt vi och tittade igenom en massa gamla foton som mamma hade.
Har annars inte gjort så mycket annat än att sitta i soffan vid tvn hela dagen för det finns typ inget att göra här för hon har inget internet men jag lyckades hitta ett olåst wifi som jag kan använda!

Btw, på syslöjden idag så lagade jag min blåa tjocktröja för jag har haft den i tre år och muddarna var hel trasiga och hade en massa hål så sydde ihop det. Äntligen är det inte trasig längre!
Hade även planerat att ta med boken jag har i mitt skåp hem till mamma så jag kunde sitta och läsa hela dagen men såklart, eftersom att jag är jag så glömde jag boken i skåpet. Är så bra alltså...
Imorgon kommer iallafall det nya The Vampire Diaries avsnittet ut och jag är skit spänd på att se det + det är fredag vilket betyder helg och sena nätter igen!

Hur är det med er annars då?





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR