Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#20

Skrivet:    ·  random things
Att sova hos mamma gick faktiskt asbra. Sov på hennes soffa och damn, har inte sovit så bra på jäkligt länge. Bästa soffan någonsin.
Pappa hämtade och skjutsade oss till skolan på morgonen och jag och Elvira bokade in oss på Elev för en dag på Karro med estetik och media linjen och det ska bli askul att få uppleva. Det är även bestämt att jag och Wilma ska dra med hagagården den 6 dec för att se The Fooo i idol finalen. Har inte riktigt smält det än för kan inte riktigt tro det.
 
Idag var jag på marieberg med Wilma hela dagen typ och vi snackade och bara umgicks och hade det allmänt mys. Kom hem vid halv fem.
Vi har en engelska uppgift som handlar om att läsa i en bok på engelska i 1,5 timme och sedan skriva lite kort om den tills på onsdag och eftersom jag älskar böcker så läste jag skitmycket och har skrivit typ längst texten ever men är endå inte nöjd, vill skriva mer men vet inte vad jag ska skriva. Jag kommer säkert ha skrivit längst av hela klassen, eheheh.
Har annars inte gjort så mycket. Filmade två videor igårnatt, en frågestund och en om alla mina bokserier. Finns på min videofyme: lifeofsara
Ni får gärna kika. Ha det bra!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR