Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#21

Skrivet:    ·  musik
Ber verkligen om ursäkt för mitt dåliga bloggande!!
Dagarna går så fort så det känns som att jag skrev ett inlägg för typ 2 dagar sedan med det gjorde jag ju inte.
Iallafall, har vart i skolan hela veckan och bara haft lektioner, kommit hem och typ sovit.
OCH I MÅNDAGS ANMÄLDE JAG OCH WILMA OSS PÅ HAGAGÅRDEN ATT FÖLJA MED OCH SE THE FOOO I IDOLFINALEN, ååååh är så taggad så det finns inte.
Älskar dem så himla mycket och ska äntligen få se dem eftersom när dem var här så sket sig allt och hann inte ens se dem typ. Om 2 veckor har vi prao också och den tänker jag skolka från, det värsta med skolan är prao och idrott, finns inget värre.

Killarnas nya video till Fridays are Forever släppdes idag också, ni kan kolla på den HÄR
Vill bara gråta varje gång jag ser och hör den där låten pga den är så bra, killarna är så fina och videon är så underbar så vet inte vad jag ska göra.
Det är sjukt hur mycket jag älskar dem och hur mycket dem påverkar mig och mitt liv, vet inte vad jag skulle vara utan dem. Behöver dem för att orka överleva i den här världen och skit staden som jag bor i.
Har annars inte mycket alls att skriva för det händer typ ingenting för mig just nu så har ju inget att skriva om men så fort det faktiskt händer något så ska jag försöka skriva om det direkt!
 
Lekte med Wilmas kamera i måndags innan vi drog och anmälde oss på hagagården
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR