Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#22

Skrivet:    ·  + Sara says
Nu har det ännu gått 3 dagar sedan jag bloggade. Känner mig så bra på det här.
Iallafall, igår fick jag en ny hund, eller den kom egentligen i förrigår tillsammans med Felicias hund men man fick tydligen inte sära på dem under den första natten så båda två fick sova hos Felicia men igår så kom den iallafall hit. Det är en kille och den heter Ikuto, han är döpt efter en anime karaktär pga jag och min syster älskar japan, anime osv.
För övrigt så har jag fått ett sår på insidan av munnen rätt långt ner på tandköttet och det gör så jävla ont. Vill för det mesta bara gråta för jag kan typ inte äta alls eller prata för det gör bara ont. Jag kan äta glass och dricka alla sorters drick-saker men att äta och prata är skitjobbigt och jag vill bara att det ska vara över.
Igår lyssnade jag även på några av YOHIOs låtar för första gången sedan askersund spelningen för jag har inte vågat för jag bryter bara ihop för att jag saknar honom så mycket. Lyssnade på ett album men sedan klarade jag inte mer, åh vad jag behöver honom just nu. Älskar och saknar honom så himla, himla mycket.
Mår annars bara skit just nu, känner mig helt värdelös, oälskad osv och ska nu fortsätta spendera den här natten med att kolla om på TVD.
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR