Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#10

Skrivet:    ·  random things
För det första så har ni säkert sett artikeln om YOHIOs "twitterbråk med fansen" (om inte så läs den HÄR)
Och well, det var inget bråk. Hur fan fick göteborgs posten det där till ett bråk? Liksom, det är klart att han vill att videorna ska bort eftersom han jobbar så hårt med en dvd där allt finns inspelat på proffsnivå osv. Om alla lägger upp videor från Annexet så har ju DVDn ingen betydelse alls för då kan ju alla kolla på det gratis på youtube och i min personliga åsikt så tycker jag att vi är skyldiga yohio att faktiskt ta bort videorna om han nu vill det för han har ju gjort så himla mycket för oss så vi borde ju göra något tillbaka.
Det är iallafall vad jag tycker och om ni tycker olika så well... tycker jag att ni är rätt så respektlösa, liksom respektera YOHIOs vilja ok.
 
Nu återgår vi till mig och mitt liv.
Hade skola idag, wow. Nej, okej förlåt. Men har faktiskt typ gjort... inget idag så har typ noll saker att berätta och skriva om.
Var iallafall på super outlet efter skolan idag och köpte tre helt underbara tröjor. Har tyvärr ingen bild på dem för jag är så jävla lat så orkar inte ta en, ni får helt enkelt stå ut med att inte få se tröjorna. Trodde även att det var fredag idag och var jätteglad och bara "ÅH DET ÄR HELG, LET'S SOVA" sedan insåg jag att det var torsdag och då blev jag ledsen.
Vill ha helg, vill vara ledig, sitta uppe hela nätterna med energidricka och sedan sova halva dagen. Så jävla mys.
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR