Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#11

Skrivet:    ·  + Sara says
helg, älskade helg, älskade sena nätter. jag har saknat er.
Mhm, har äntligen fått min efterlängtade helg och nu mår jag bra. Har spenderat hela den här dagen med att lyssna på Cher Lloyd och Demi Lovato och brukar typ aldrig lyssna på dem?!
+ MALINS MAMMA HAR BESTÄLLT BILJETTERNA TILL ASKERSUND, hej brb dör
ska äntligen få se min älskling på fredag, kan inte fatta det, måste få krama om honom där annars kommer jag seriöst att bryta ihop och sitta på marken och ha panik + kommer dit så sent pga har skola så kommer säkert hamna längst bak och yohio kommer inte ens märka mig
fy, sara, jag ska inte vara deppig ikväll eftersom jag faktiskt har lyckats vara glad hela dagen och tänker fortsätta vara det!
 
Jag hatar idrott och på onsdag ska vi typ börja med någon sorts redovisning, vi ska vara grupper som ska göra saker inom dans och gymnastik till en låt och jag vill verkligen inte. Det enda bra var att vi fick önska några lagkamrater och jag hamnade med dem jag önskade så det är ju positivt.
På tisdag går jag i skolan 2 timmar eftersom vi har hemstudie eftermiddag så går bara mellan 9-11 vilket egentligen är helt onödigt, vi kunde bara fått vara hemma hela dagen istället. Kommer även att få åka buss hem från skolan eftersom pappa jobbar och inte kan hämta mig och jag kan inte beskriva min lycka. Finns inget bättre än att åka buss, det är så jäkla mysigt!
Nu ska jag njuta av att jag kan vara uppe hela natten och sitta vid twitter och dricka energidricka + lyssna på bra musik.
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR