Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#12

Skrivet:    ·  random things
Meaghan Martin - Too Cool
Demi Lovato - Who Will I Be
 
Söndagar är alltid så mysiga. Man gör oftast ingenting alls utan man bara sitter hemma, lyssnar på musik och vilar ut sig själv.
På något konstigt vänster så vaknade jag halv nio idag? Det är ju meningen att jag ska sova halva dagen och gå upp typ nu? Förstår inte, uhuuh, får ju alla fall mer tid till att lyssna på musik och det är ju bara grymt.
Min största inspirations källa är Nina Dobrev, hennes utseende är mitt dröm utseende. Skulle döda för att få se ut som henne, så jävla snygg. Förstår inte hur hon lyckas? Hon är ju även typ grymmaste skådespelaren ever, liksom, The Vampire Diaries? Älskar hennes agerande och sättet hon lever sig in i rollen på.
Eh, känner att mina samtals ämnen byts hela tiden, kan inte hålla kvar vid ett, hahaha.

Har inte så mycket att skriva idag + att dagen inte är slut ännu men ville bara checka in här en snabbis pga uttråkad.
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR