Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#13

Skrivet:    ·  konserter/festivaler
Vet att jag inte har uppdaterat på några dagar nu men har inte haft tid helt enkelt.
Idag var jag i Askersund och såg YOHIO och det var bäst samtidigt som det var sämst. Vi fick liksom komma in men inte gå fram till scenen och sen sa dem inte till när man fick gå fram så flera började springa och då sprang vi efter och jag var nära på att falla ihop på golvet och gråta pga trodde inte jag skulle hinna fram men det gjorde jag, jag kom längst fram.
Sedan var det massa förband och någon konstigt stand up komiker som var jätte läskig och skrämde mig och sen kom YOHIO och allt vart bäst. Han sjöng flera låtar och jag bröt ihop under break the border, stod och grät.
På signeringen gav jag honom min teckning och han log mot mig och sa att han verkligen tyckte om den och jag dog, fick autografer och tog även en bild med honom men den ligger på vendelas kamera så kan inte visa den just nu för jag måste få den från henne först. Men det här med att jag inte fick min kram, jag klarar inte detta. Jag behöver den där kramen, jag behöver det verkligen och nu har jag panik för jag vet inte när jag kommer få träffa honom nästa gång och jag sitter och gråter ihjäl mig själv samtidigt som jag lyssnar på break the border skivan.
Jag behöver honom bara just nu, precis nu.
 
Träffade även Fredrik och Marcus, fick bild, kram och autograf. Älskar verkligen deras kramar, speciellt Fredriks, dem är så jäkla mysiga.
Även stort tack till alla mysiga människor jag var med idag, bland annat Vendela, Malin, Jossan, Jennifer, Ebba, Amanda, Fenja, Felicia + alla andra, ni var jätte trevliga att hänga med!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR