Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#16

Skrivet:    ·  random things
Har typ inget att skriva om nu för tiden men iallafall.
Igår köpte jag rosa hårfärg och färgade mitt hår rosa och jag har aldrig varit så nöjd över mitt hår förut, jag fullkomligt älskar det. Tänker ha den här färgen länge nu, har tillochmed färg kvar så om det går ur så är det bara att färga igen, woho!
 
Sedan är det nu bestämt att The Fooo kommer till Örebro på fredag!! Var och när är inte bestämt, det får man veta imorgon men jag hoppas att det blir på typ Stortorget eller vid Svampen. Hoppas inte Marieberg för jag orkar inte åka ut dit, hahhah.
är så jävla taggad på att få se dem för de betyder så himla mycket för mig och jag hoppas verkligen att man kanske får chans att träffa dem för det vill jag verkligen göra, tänker vara på plats lååångt innan dem ska börja uppträda.

I förrigår hade jag också typ mitt första skypesamtal ever även fast jag inte pratade alls pga feg tjej men det var skitkul. Vi snackade om YOHIO och tacos och ja... eh.
Köpte även jeans igår och det har jag inte gjort på två/tre år så det är ju najs, dem är svarta och kostade 199.-.
Köpte Erics nya skiva "Forgive Me" också så nu har jag alla hans skivor + att han fyller 23 idag, min älskling fyller 23, kan inte riktigt fatta att han har blivit så stor än.
Min babe Hevi fyller även 13 idag så grattis till en av världens bästa tjejer!

Vaknade för ca 2 timmar seda så har inte varit vaken så länge och tror inte att jag ska göra så mycket idag förutom att sitta vid twitter, äta och lyssna på spotify.
HÄR kan ni lyssna på Spotify listan som jag kommer att spela igenom hela dagen!
Ha det bra!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR