Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#5

Skrivet:    ·  musik
Vet inte alls varför jag fortfarande är vaken för jag borde sova för annars kommer jag sova hela dagen och inte kunna somna på kvällen sen och har ju skolan.
Men nej minsann, här sitter jag, fortfarande pigg och kollar twitter varje sekund även fast det är helt dött.
Ger er en lista på låtar som betyder mycket och som jag gillar
 
* YOHIO - Dawn Of Dreams
* YOHIO - Without Wings
* Selena Gomez - Slow Down
* Selena Gomez - Undercover
* Miley Cyrus - Drive
* Miley Cyrus - Wrecking Ball
* Christopher Wilde - What you mean to me
* Natasha Bedingfield - Wild Horses
* Daughtry - What I Meant to Say
* Daughtry - Over You
* Ellie Goulding - Burn
* Oskar Linnros - Hur dom än
* The Fooo - Build a Girl
* The Fooo - Man Overboard
* Justin Bieber - Nothing Like Us
* Smash Into Pieces - Here to Stay
* Skillet - Believe
* Skillet - Awake and Alive
* Taylor Swift - Picture to Burn
* Zara Larsson - When Worlds Collide
* YOHIO - BREAK the BORDER (eng)
* YOHIO - BREAK the BORDER (jap)
* YOHIO - Sakura, Falling
* YOHIO - Rain ~a scene drenched in rain~
* Seremedy - RICOCHET
* Seremedy - Siren (Falling Down)
* Seremedy - Always by your Side



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR