Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#6

Skrivet:    ·  random things
Man är ju som snyggaste när man vaknar på morgon, inte sant?
Lyckades faktiskt gå och lägga mig... även fast klockan var runt 4 när jag la mig men iallafall och konstigt nog sov jag inte länge alls. Kan vara för att jag sov ut så himla mycket igår så min kropp behövde inte så mycket sömn inatt.
Har haft YOHIO - Welcome to the City på replay enda sedan alla tiders hits igår och kan inte sluta lyssna på den. Det är sjukt vad bra den är.
Idag behöver jag egentligen ta och skriva en debatt artikel som ska redovisas i skolan imorgon men orka? Jag har ju mina åsikter och argument i huvudet så kan ju bara prata utan papper så jag tänker strunta i att skriva den och prata utifrån vad som finns i mitt huvud. Finner inget bra med den här veckan faktiskt, förutom onsdagen eftersom det är gymnasie mässan och jag vill verkligen gå dit, skulle lätt vilja börja gymnasiet nu, kan jag inte få göra det?
Vill bara ha helg resten av mitt liv och träffa vänner och åka och se YOHIO tjugo gånger i rad.
 
Jag älskar rosa och har velat ha rosa hår sjukt länge men har aldrig orkat köpa hårfärg och när jag faktiskt orkat så har jag inte haft råd men i slutet av den här månaden tänker jag dra och köpa färg och sedan färga mitt hår rosa. Det är så jäkla snyggt med rosa hår. Mhm.
Hoppas ni får en trevlig dag eller något.
Usch, borde verkligen ta att gå och duscha, mitt hår är så fettigt och äckligt atm.
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR