Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#7

Skrivet:    ·  + Sara says
En söndag med fint väder, bra musik och att ha varit ensam hemma är inget jag direkt klagar på.
Som vanligt så har jag twittrat hela dagen och.... twittrat lite mer? Bestämde mig för att ha en slapp dag och sitta vid twitter för det finns inget bättre.
Twitter. Man kan skriva ut exakt vad man känner och man kan spamma hur mycket som helst. Om man skulle göra det på facebook tillexempel så skulle ju alla bli skitirriterade. På twitter finns det även så jäkla härliga människor som genast kan göra dagen bättre. Nej, nu ska jag se på Williams Lista 2 och fortsätta sitta vid twitter resten av kvällen.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
Allt jag vill just nu är att flytta till Stockholm och sedan aldrig flytta där ifrån.
Finaste staden i hela jävla äckel Sverige, stor stad, massa folk och allt händer i Stockholm. Snälla låt mig lämna denna hemska stad och flytta till Stockholm istället.
Tänker iallafall bosätta mig i Stockholm när jag fyller arton.
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR