Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#9

Skrivet:    ·  + Sara says, random things
Den här dagen har bara varit allmänt awesome och jag har verkligen behövt en bra dag!
Kom upp till stan typ fem över åtta när mässan faktiskt skulle börja tio i nio men jag och fenja ville sitta utanför conventum och gråta pga saknar yohio och började skaka massor när jag kom dit och bröt ihop inuti eheheh
Anyway, gick runt inne på mässan tillsammans med Elvira, Wilma och Isabell och vi gick och pratade med karolinska, risbergska, jb, it, plus gymnasiet och säkert någon mer skola som jag har glömt. Vi fick iallafall jätte mycket information och en massa broschyrer och påsar typ vilket va skitnajs. Jag och Isabell tog även ett kort vid jb "tältet". Har ju vetat rätt länge vad jag vill gå men efter den här dagen är jag 99% säker på att jag ska gå Karolinska på estet linjen för det verkade så himla bra där!
Sen gick vi och lånade engelska böcker på stads biblioteket och jag venne varför men ok vi va typ tvungna. 
Efter det gick vi klart skoldagen och kom hem typ fem och försöker just nu att göra spanska läxan och det går lite sådäär.











DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR