Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#1

Skrivet:    ·  + Sara says
Tänkte försöka mig på bloggandet igen då jag faktiskt har en hel del saker att uttrycka mig om och man kan ju bara skriva 140 tecken åt gången på twitter så eh, här kan jag ju skriva mina tankar lite mer utförligt.
Vet inte riktigt vad man ska skriva i första inlägget på bloggen men whatever. Denna blogg är egentligen gammal, skaffade den förra året men slutade att blogga för jag hade inget att skriva om så jag raderade alla gamla inlägg alldeles nyss och börjar om istället.
Ni får hemskt gärna kommentera vad ni vill att jag ska skriva om, alltså om ni vill läsa om något särskilt och så tar jag väl och fixar det, I guess..
 
Har ju börjat nian nu och vi har rätt mycket arbete + att vi slutar 15.20 PÅ EN FREDAG, har fortfarande inte kommit över det. Fredag är menat att vara den kortaste dagen, det vet alla. Det är sjukt skönt med helg iallafall, behöver vara ledig och ta det lite lugnt. Kommer säkert inte få ta det särskilt lugnt anyway för imorgon ska jag träffa Fenja, en tjej jag lärde känna genom twitter och som visade sig gå på samma skola som mig. Det var lite creepy först men skönt att äntligen ha någon att fangirla YOHIO med.
På söndag måste jag skriva en debatt artikel också för vi ska redovisa det på måndag. VART ÄR MIN LEDIGHET?! Vill ju vara uppe hela natten och sedan sova halva dagen. Uugh.
Ska ta och lyssna klart på min Amy Diamond spellista och sedan ta och gå och lägga mig och hålla på med mobilen, vilket betyder att jag kommer ligga och svifta mellan twitter, we<3it, instagram och ask.
ÅH JA, ni får jättegärna ställa frågor på min ask, kommer älska er forever.
http://ask.fm/lifeofsara
 
Ni får väl ha det så bra antar jag och hoppas att ni har tid att slappa i helgen!
Egopic från i förmiddags.
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR