Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#2

Skrivet:    ·  + Sara says
Godmorgon.... eller inte? Det är ju typ eftermiddag nu, ehehe.Gick precis upp och har inte sovit såhär bra på så jäkla länge. Behövdes verkligen. Dock skulle jag träffat Fenja halv två men jag fick byta tid till halv tre istället så att jag hinner upp, vakna, klä på mig och allt man gör när man vaknat.
Vet inte riktigt vad vi ska göra, har bara hälsat på henne en gång förut så det kommer bli lite awkward men skitsamma. IKVÄLL ÄR DET ALLA TIDERS HITS. YOHIO ÄR MED. Han sjunger Amy Diamonds låt "Welcome to the City".
Älskar både YOHIO och Amy, så det ska bli kul och tycker att ni alla ska ladda ner alla tiders hits appen och rösta på YOHIO när programmet börjar ikväll 20.00
 
Måste försöka göra allt jag ska göra om jag ska hinna till halv tre!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR