Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#3

Skrivet:    ·  + Sara says, random things
Alltså. YOHIO vann inte alla tiders hits. Han kom sist.
Vet inte riktigt vad jag känner just nu.. eller jo, ledsen. Han var ju grym. Svenska folket är dumma i huvudet och han är iallafall vinnaren i mina ögon. Det här med att låten kom ut på spotify direkt efteråt är awesome så nu är den på replay.
Lyssna! YOHIO - Welcome to the City

Träffade som sagt Fenja idag och sedan kom även Felicia, en tjej som hade gett mig och Jennifer gratis dricka på konserten. Mhm. Men vi hade det trevligt, satt vid Wallerska skolan och var vid ICA typ.
Drog hem vid halv sju för att hinna sitta lite framför datorn innan alla tiders hits.
Känner även att twitter plötsligt började hata mig för från min mobil kan jag endast favoritmarkera och från datorn kan jag bara skriva tweets och favoritmarkera. Tänk om jag vill retweeta då?! Det är elakt, ok.
Ska spendera hela natten med att lyssna på YOHIO och tycka illa om svenska folket.
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR