Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#4

Skrivet:    ·  Känslor
Jag har varit mobbad, grovt mobbad i flera år, jag har flera haters och jag känner att jag bara vill ta självmord och försvinna flera gånger men tack vare YOHIO så orkar jag ta mig igenom allt.
Pågrund av all mobbning så har jag jäkligt lätt för att bli sårad och ledsen och varje gång så finns YOHIO där. Skulle aldrig ha orkat leva utan honom. Han får mig att orka, han får mig att tro på mig själv och att allt kommer att bli bra en dag. Bara genom att se hans namn så känner jag glädjen och kärleken välla upp inom mig. Allt jag önskar är en kram från honom och att få berätta för honom att jag älskar honom och varför jag gör det.
Hans låttexter, hans ord, det får mig att orka stå emot allt hat jag får och det får mig att faktiskt vilja leva. Utan honom skulle jag vara helt förstörd och jag skulle bryta ihop på direkten. Jag älskar honom så oändligt mycket och jag är fullkomligt förälskad i honom.
Nu kommer folk säga "men det är bara en kändiscrush, du kan inte vara förälskad i någon du inte känner" men det kan jag. Jag är förälskad i honom, så mycket så att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Han har en så fin personlighet och han bryr sig så mycket om sina fans och allt han vill uppnå är förändring och få folk att våga vara sig själva och det är ett så grymt fint mål. Ibland vill jag bara springa till närmsta tågräls och hoppa framför tåget men min vilja att få en kram av YOHIO stoppar mig. Skulle göra allt för en kram, allt, vad som helst.
En kram, det är det enda jag vill ha. En kram, att stå i hans famn och säga att jag älskar honom, det finns inget jag vill mer än det.
När jag blir mobbad, när jag blir sårad, när jag hatar mig själv, när det känns som om ingen gillar mig och livet känns helt meningslöst så finns han där för mig. Han säger till mig att aldrig ge upp och att jag ska vara stark för att jag kan ta mig igenom det. Han är där för mig no matter what. Han var den som fick mig upp på fötterna igen och som fick mig att tro att allt blir bra.
Han har hjälpt mig igenom mina svåra tider och han får mig att vara stark när jag egentligen bara vill bryta ihop och ge upp mitt liv. Han har gett mig något att leva för och det är jag evigt tacksam för. Jag önskar att folk kunde se honom från samma vinkel som jag gör för då skulle dem förstå att han är en underbar människa, han är unik. Han är den finaste personen jag vet och jag älskar honom så mycket så det finns inte.
Jag ska fortsätta kämpa för min kram även fast det vid vissa tillfällen känns som om det aldrig kommer att hända, för utan den drömmen så överlever jag inte. Jag ska få min kram en dag och dagen det händer kommer att vara den bästa i hela mitt liv även fast det kanske inte händer på flera år.
Jag tror inte något förstår hur mycket jag faktiskt älskar honom och jag själv kan inte ens beskriva det tillräckligt. Det finns inga ord.
Jag älskar dig YOHIO, nu och för alltid.
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR