Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#85

Skrivet:    ·  + Sara says, Inspiration
Känner verkligen att livet har tagit över här alltså. Hur länge sedan var det sen jag bloggade, en vecka kanske? Iallafall så har jag varit upptagen hela veckan. I tisdags var jag med Fenja på stan, i onsdags hade jag skriftligt nationella i engelska som gick sådär, ämnet att skriva om var rätt så tråkigt och resten av tiden har jag spenderat med att kolla på massa anime, fangirla över att Fairy Tail börjar imorgon och att The Fooo HAR SLÄPPT SITT ALBUM. Saknar dem så mycket, får äntligen se dem nästa lördag tillsammans med fint folk. På tal om nationella i engelska, på lyssna/läsa/prata delen så fick jag ett poäng från ett A, ETT POÄNG, föll ihop på golvet och grät nästan, hahah.

Är så jäkla sugen på att resa någonstans, vill bara bort till någon jättefint ställe och släppa allt som händer här. Tänk att liksom bara sätta sig på ett plan och dra till typ Paris, Tokyo, London, Los Angeles eller wherever! Vill så jävla gärna ha semester, ni då? Vad har ni haft i tankarna på sista tiden?



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR