Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#86

Skrivet:    ·  + Sara says
Okej, jag vet inte vad jag har tänkt skriva just nu men vädret är så fint och det gör mig så glad och jag fick bara blogglust så här är jag. Har för tillfället blivit beroende av Wilmas spotify lista för hon har så himla bra musiksmak. Idag är det även bara 7 dagar kvar till The Fooo's konsert, ni förstår inte känslan. Ska köa i 14 timmar och det kommer vara så jävla värt det när jag väl står där längst fram i publiken och skriksjunger livet ur mig + gråter en massa. 
Lördagar är världens skönaste dag även fast den alltid går så snabbt. Älskar att kunna vakna när jag vill, göra vad jag vill och sedan gå och lägga mig vilken tid som helst. Ska inte göra så mycket idag för jag har haft en så stressig vecka så ska bara ta det lugnt, lyssna på hög musik och läsa lite bloggar. Ni då, vad ska ni göra i helgen?



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR