Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#88

Skrivet:    ·  + Sara says

Ibland känns det som om vissa dagar är helt meningslösa och onödiga, att det bara är en filler dag som inte betyder något, man skulle lika gärna kunna hoppa över dagen helt och hållet. Så känns den här dagen, har inte gjort ett jävla skit. Jo, jag var i skolan och lärde mig absolut ingenting. Allt gick in genom ena örat och ut genom det andra. Jag stressade jättemycket imorse även fast jag hade en massa extra tid som jag aldrig använder. Dessutom är vädret kasst, liksom jag menar det har regnat sedan i måndags, oh how fun.

Sorry men idag är verkligen inte min dag. Har ju faktiskt haft idrott idag vilket alltid drar ner mitt humör eftersom det är det värsta ämnet jag vet. Måste verkligen börja ta tag i mitt liv, skolan, bloggen, bli bättre på saker och faktiskt göra saker på min fritid. Tänker alltid såhär men det går aldrig igenom så varför skulle egentligen den här gången vara annorlunda? Kommer bara skita i allt igen. Hur har ni det då? Händer det något kul i era liv?



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR