Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#91

Skrivet:    ·  konserter/festivaler
Hade mitt livs bästa dag igår. Har aldrig någonsin gråtit så mycket som jag grät igår. Började köa vid 4.45 med Wilma och köade alltså sammanlagt 14 timmar och det är sjukt vad det var värt det dock så åt jag inte mycket alls, det enda jag åt under dagen var en macka på mcdonalds och subway vid lunchtid. Under konserten så tog Oscar och Ogge min hand och höll den i flera sekunder och den var den punkt under kvällen då jag grät som allra mest, tårarna bara sprutade för jag var så himla lycklig, fick även romantiska blickar av Omar och Felix bokstavligen under hela kvällen, de tittade liksom rätt in i mina ögon och log sådär jättevackert och jag bröt ihop totalt. Det är sjukt hur mycket jag älskar dessa killar, hade aldrig varit här idag utan dem, de har hjälpt mig igenom så sjukt mycket och just nu saknar jag dem så rejält, herregud. Fick ju även se Isac Elliot eftersom han var förband och det är helt otroligt hur bra han är live, tycker om Isac såå mycket och första gången jag grät under hela kvällen var när Isac sjöng 'Let's Lie', kunde verkligen inte hålla det inne för jag tycker om den låten så mycket och den är så himla fin!

Träffade massa nytt folk i kön och fick flera nya vänner, det är liksom typ det bästa med hela köandet, att träffa nytt folk som de flesta är så himla trevliga och om man har massa vänner där så blir köandet så himla mycket roligare. Vi snackade om allt möjligt, dansade och sjöng jättemycket. Det var verkligen den bästa dagen i hela mitt liv och jag är så otroligt nöjd och jävligt stolt över killarna. Speciellt stolt över Ogge eftersom han fortfarande var sjuk men han klarade det otroligt bra i alla fall. Vilken av dagarna i erat liv har varit den bästa? Någon speciell dag ni alltid kommer minnas? Tell me, är nyfiken!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR