Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#96

Skrivet:    ·  + Sara says
Den här dagen började superbra. Vaknade upp ensam hemma eftersom pappa jobbar och Moa har åkt till Stockholm och att vara hemma själv är det absolut bästa jag vet, man känner sig så fri. Åt choklad till frukost för att det fanns inget annat i kylen och eftersom pappa inte är hemma så kan jag ju inte handla heller så det fick bli choklad. Drog ut med hunden runt halv elva och det var så varmt ute så jag bestämde mig för att sola på balkongen så jag satte på mig shorts, rakade benen och satte på spotify och bara la mig och njöt av värmen och vet ni vad som händer? Det kommer en humla. Det absolut värsta jag vet, min största rädsla. Den bara kommer och börjar flyga över och runt mig och jag får panik och rusar in och stänger igen balkong dörren och nu vågar jag inte gå ut igen. Jag var så himla taggad på att få sola och bara ligga där och så kommer den där jävla humlan och förstör allt.
Oh well, får väl spendera dagen på något annat sätt utan solen. Har ni några tips på vad jag kan göra som inte innehåller att jag behöver vara utomhus? Behöver verkligen tips pga vet inte alls vad jag ska göra!


♡sumayas.blogg.se♡
Skrivet: 2014-04-14,  kl. 20:32:04 Blogg:  http://sumayas.blogg.se/

Sitter här och har en bild i huvudet av humlan och dej , ligger just nu på golvet och asflabbar! Hoppas iaf att du fick en bra dag ♥

Svar: HAHAH blev ju livrädd 😂 hoppas du fick en bra dag också!
Sara




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR