Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#98

Skrivet:    ·  + Sara says
Detta känns som en riktig sommardag och helvete vad skönt det är. Värmen, solen, naturen, allt är så fint och man blir så glad av att se och vara ute i sånt här väder. Jag har till och med varit ute och cyklat pågrund av det överdrivet fina vädret, det är otroligt.
Har precis varit hemma hos min mormor och ätit påskmat och det var jättetrevligt och sen drog jag till netto och handlade hallon dricka för jag var så otroligt törstig. Min påsk har inte varit så märkvärdig, bryr mig egentligen inte alls om påsken. Har sovit hos Felicia torsdag-lördag och igår var vi på stan till halv tio på kvällen med Moa och Wilma och det var sjukt trevligt. Dock tror jag att jag hade för lite kläder på mig för just nu är jag dö förkyld vilket inte alls är så himla kul men jaja, jag måste ju ta vara på lovet och ha kul och då får jag stå ut med den här förkylningen. Ska ta vara på resten av dagen och försöka hitta på något, vad har ni gjort under erat lov?



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR