Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#50

Skrivet:    ·  Inspiration
Jag skulle sååå gärna vilja ha ett rum så som de på bilderna, fatta vad najs alltså! Mitt rum är så dystert, allt är brunt, och typ någon ful beige tapet, usch. Hatar mitt rum så mycket. Vill verkligen ha vita väggar, en vit garderob, en ny matta, helt nya möbler, några hyllor och kanske någon fin tavla. Skulle absolut inte tacka nej till att ha ett av rummen på bilderna, värsta drömrummen alltså, tänker verkligen ta tag i detta när jag får tillräckligt med pengar så jag kan köpa vägg färg, nya möbler osv. Bilder på så fina rum gör mig så himla inspirerad till att göra om mitt eget så jag kan knappt hålla mig!
Har ni ert drömrum och om inte, hur skulle ni vilja att det såg ut? 
♡YONNA♡
Skrivet: 2014-02-06,  kl. 18:23:35 Blogg:  http://yonnaclowniac.bloggplatsen.se

Jätte fin blogg!!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR