Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#52

Skrivet:    ·  + Sara says
Selfie och dagens outfit.

Idag har jag faktiskt gjort rätt så mycket, kom hem för ca en timme sedan och satte mig direkt och kollade på nya Vampire Diaries avsnittet, det är sjukt vad jag tycker om den serien.
Well, har varit hemma hos Elvira hela dagen med mina tjejer och vi bakade jättegod kladdkaka, spelade marioparty, mariokart och bara hängde. Tycker om dem så mycket, kan verkligen slappna av när jag är med dem. Nu är det iallafall helg och det känns så otroligt skönt, har saknat att sitta uppa hela nätterna och nu får jag göra det igen.
Fyller dessutom sexton om 18 dagar och jag åker till stockholm om 22 dagar och är så himla taggad så jag snart spricker. Är dessutom frisk nu och det gör mig sååå glad!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR