Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#53

Skrivet:    ·  + Sara says
Tjeena.
Skolan idag var helt okej, lite seg och sådär men vad gör det? Har även blivit tjatad på av Moa att följa med henne till stan imorgon och leta praoplats åt henne, herregud vad jag hatar att praoa. Är så glad över att jag inte har prao mer för våran sista prao hade vi i höstas och jag hoppas verkligen att jag slipper praoa på gymnasiet för det är något av de värsta jag vet. Hatar nya platser med massa folk jag inte känner för det känns som om de kollar varje steg jag tar och dömer mig för exakt allt jag gör och det ger mig panik.
Helgerna har även börjat flyga förbi, hinner inte ens blinka och så är det skoldag igen. Gjorde dock inte så mycket i helgen, sov mest och kollade på lite anime eftersom jag håller på att se allt jag har på min att se-lista eftersom jag verkligen behöver börja se animes från den för annars kommer den bara bli längre och längre. Imorgon fyller även pappa år och jag har ingen aning om vad jag ska ge honom eftersom jag inte äger en enda krona och jag är absolut inte bra på att göra saker, eh. Vi får väl se vad det blir men det jag gillar mest med imorgon är att då är det endast två veckor kvar tills jag blir sexton och jag är så himla taggad på att fylla år dock ska jag möjligtvis ha muntligt nationellt prov i svenska på min födelsedag och det blir ju inte sådär skitkul.
Men iallafall, nu ska jag försöka se klart på animen jag håller på med så att jag kan börja på nästa, hoppas ni har det bra!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR