Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#54

Skrivet:    ·  musik
Hejsan på er! Har inte gjort så där himla mycket idag, varit i skolan vilket sög as usual och vart med Moa på stan, fixat praoplats åt henne, duschat och firat pappas födelsedag. Well när jag tänker efter så har jag gjort mer idag än vad jag brukar göra på säkert en vecka, ahahha. Iallafall så har jag precis ätit och just nu sitter jag och lyssnar igenom mina spellistor på spotify och jag kände för att dela med mig av de till er för att jag tycker så mycket om alla låtar jag har på min spotify!
Vi kan väl börja med min absoluta favoritspellista som jag har döpt till Feelings och på den har jag en massa låtar som får mig att känna massa saker, glädje, hjärtesorg, får mig att gråta och alla möjliga låtar som tar fram en massa känslor och jag älskar verkligen sådana låtar som har ett fint budskap och en realistisk låttext som man ofta har lätt att känna igen sig i, är helt fast för sådana låtar så om ni vet några bra så kan ni väl skriva i kommentarsfältet och så kanske jag upptäcker någon jag aldrig hört förut?
En annan av mina spellistor som jag verkligen tycker om är en spellista som heter Random Music och ja, jag vet att jag har sämst fantasi när det kommer till av döpa spellistor, don't judge. Anyway, på den här spellistan så har jag verkligen alla möjliga sorters låtar. Tror faktiskt att detta kan ha varit den första spellistan jag skapade och på denna spellista lägger jag bara till allt möjligt som jag tycker är bra. Finns alla möjliga artister på den som t.ex Jason Derulo, Paramore, Norlie & KKV, Marianas Trench, GMX, Medina, Justin Timberlake, Pink, Calvin Harris och ja, listan kan fortsätta i år och jag tycker verkligen att denna spellista är bra om man vill lyssna på massa varierad musik och inte bara någon speciell genre eller artist.
Resten av mina spellistor har jag för det mesta delat upp i olika artister så jag har liksom en spellista för One Direction, en för Miley Cyrus, en för YOHIO, Eric Saade osv osv så dem är inte riktigt så märkvärdiga att skriva om hahha. Nu känner jag att det har inlägget vart rätt så långt så ska nog ta och avsluta detta på något bra sätt. Hoppas ni tycker om spellistorna om ni lyssnar på dem och glöm inte bort att tipsa om bra låtar ifall ni känner för det. Ha det bra så hörs vi!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR