Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#55

Skrivet:    ·  + Sara says
Hej på er! Mår faktiskt helt okej idag vilket känns bra och det känns verkligen inte som att imorgon är sista dagen innan lovet. Hela den här dagen får mlg att tro att det är tisdag, men oh well att jag får lov imorgon gör bara allt bättre. Har egentligen SO just nu men är klar med allt vi ska göra så sitter med min fysik bok och försöker hitta motivation till att plugga inför provet vi har imorgon.
Det går inte bra om jag får säga det själv, sitter bara med min mobil och typ twittrar och spelar. Ska inte göra något särskilt idag så ska nog bara ta det lugnt och kolla på någon serie.
Det enda jag ser fram emot idag är syslöjden som jag har efter denna lektion för där håller jag på att göra en pikachu hoodie och är så himla inspirerad och motiverad, hoppas verkligen den blir bra! Men nej, nu ska jag försöka ta tag i detta och plugga, ha det bra!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR