Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#56

Skrivet:    ·  + Sara says
Glad alla hjärtans dag! Hoppas att ni får en superfin fredag och spenderar den på allra bästa sätt. Dock så irriterar jag mig så himla mycket när folk på alla hjärtans dag börjar gnälla över att dom är singlar, det finns väl ingen regel att man måste fira den dagen med sin pojkvän/flickvän? Fungerar ju alldeles utmärkt med någon familjemedlem, sina kompisar eller någon man bara tycker om. Det heter ju trots allt ALLA hjärtans dag people.

Det är dessutom fredag och idag fick jag mitt sportlov, kan det ens bli bättre? Idag ska jag spendera dagen i mitt rum. Tror nog att jag ska städa lite dessutom eller kolla på något avsnitt av någon bra serie, vi får väl se helt enkelt. Somsagt, hoppas ni får en bra fredag, kram!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR