Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#57

Skrivet:    ·  musik
Har precis varit uppe vid ICA och köpt åtta energidrickor because ett; det är gott, två: det gör mig pigg, tre: jag tänker sitta uppe hela natten och sist men inte minst, energidricka är allmänt bäst. Inköpet av alla dessa energidrickor kommer leda till att jag sover bort hela dagen imorgon och så kommer det säkert fortsätta så under hela lovet så det kommer sluta med att jag endast är vaken på nätterna, hahah. The Fooo hade även sin livestream förut och jag hade lite panik attacker i början för att det inte funkade så satt och grät och allt sånt där men lyckades fixa det tack vare Izzah.
Iallafall så sjöng dem sin nya låt 97 ways som släpps nästa vecka och herre, satt och grät som jag vet inte vad för att jag tyckte om den så mycket. Det är helt sjukt vad bra dem är och hur mycket de har hjälpt mig igenom, åh. Livestreamen finns ju kvar på youtube såhär i efterhand så sitter och spelar om låten gång efter gång för att jag inte kan sluta lyssna. Nu ska jag inte tråka ut er något mer så ni får ha en jättebra kväll!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR