Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#60

Skrivet:    ·  + Sara says
Hej på er! Gick upp för nästan 3 timmar sedan bara. Jag var vaken till 6 imorse så jag sov ju rätt så länge. Under tiden jag varit vaken så har jag duschat, ätit och kollat på bilder på Nina Dobrev och just nu känner jag ett sååå stort sug att se om The Vampire Diaries ännu en gång, har tappat räkningen på hur många gånger jag sett om den serien. Herre vad jag tycker om den.
Det var någonting jag skulle skriva men nu har jag totalt glömt vad det var, kommer verkligen inte på det. Aja, skitsamma, om jag kommer på det så får jag väl bara uppdatera det här inlägget. Och nu varnar min mobil att mitt batteri snart är slut så ska ta och ladda den. Hare bra!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR