Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#62

Skrivet:    ·  + Sara says
Hej guys! Just nu sitter jag faktiskt och försöker ta det så lungt som möjligt. Dem här dagana har jag egentligen inte gjort så mycket men jag känner mig ändå helt slut. I måndags var jag i Arboga med min bästavän och hälsade på min faster. Älskar att komma bort från Örebro, gillar inte den här staden alls och det var så himla skönt att äntligen få åka bil igen. Det är helt sjukt hur bra jag började må bara genom att sätta mig i den. Igår spenderade jag hela dagen med att titta på The Vampire Diaries. Gosh, jag önskar att jag hade något roligt att skriva om, något intressant ämne, något att uttrycka mig om eller något annat men det har jag tyvärr inte. Man kan säga att jag är inne i en sorts skalman-period då allt jag gör är att äta och sova i stort sett.

Den här dagen känns dock bra, förutom att det första jag gjorde direkt efter att ha gått upp ur sängen var att promenera till ICA och jag vet inte om det var ett så himla bra val för när jag kom tillbaka hem kände jag mig helt febrig och trodde att jag skulle dö. Har iallafall lärt mig att jag inte ska göra något på morgonen förns jag faktiskt har vaknat ordentligt, hahah. Fick iallafall den nya Frida-tidningen och en Marabou Daim med mig hem.
Ska vänta på att duschen blir ledig så att jag kan duscha och sen antar jag att jag ska ta och läsa tidningen jag köpte och se på lite mer TVD tror jag, känner inte för att göra något ansträngade idag. Dock är jag såå himla sugen på choklad och jag åt upp Daim chokladen direkt så jag hoppas verkligen att pappa har med sig choklad när han kommer hem annars får jag väl sitta hemma hela dagen och drunkna i sorg för jag har inga pengar så att jag själv kan gå och handla egen choklad, hahah. Ni får ha en himlans bra dag!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR