Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#67

Skrivet:    ·  + Sara says
Hej guuys, som jag redan har sagt så fyller jag sexton år idag och det är helt otroligt hur bra dag jag har haft! Har såå mysiga vänner, fått massa fina gratulationer och en massa pengar samt att jag även ska ha pengar ifrån mamma och min månadspeng. Födelsedagar är så mysiga, man är så himla glad och jag önskar att varje dag kunde vara såhär. Fick även äta pizza idag och på fredag efter skolan ska jag äta pizza med mina tjejer. Det blir mycket pizza här känner jag, hahah.
Åker ju även till Stockholm med Wilma på lördag och är så taggad att jag snart exploderar, vi ska shoppa massa, gå till starbucks och bara njuta, jag ska även träffa Maya vilket ska bli sååå kul! Jag hoppas att ni har haft en bra dag och får en fortsatt bra dag!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR