Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#68

Skrivet:    ·  + Sara says
Den här veckan har jag haft både mycket att göra samtidigt som jag inte haft något att göra.. förstår inte alls hur det går ihop men whatever. Somsagt så fyllde jag ju år i tisdags så igår firade vi med att baka tårta på bildprofilen och det vart skitnajs, orkar dock inte lägga in bilden i bloggen så vill ni se hur den blev så kan ni ju kolla min instagram som heter lifeofsara.
Det är så typiskt mig, heter det nästan exakt överallt förutom på twitter, email och deviantART, seriöst det användarnamnet är typ mitt kännetecken. Jag behöver aldrig säga till folk vad jag heter på hemsidor för alla vet att det är lifeofsara om det inte är upptaget redan, hahah. Har typ fastnat vid det användarnamnet och vet inte alls varför, det känns bara så... jag? Anyway, idag efter skolan så stack jag med tjejerna i min klass till Victoria Grillen och åt pizza samt att de sjöng för mig inne på pizzerian, hahah, jag satt där och typ tittade ner i mina händer, det var ju liksom pinsamt samtidigt som det var roligt. Vi åt iallafall och satt och skrattade jättemycket och bara hade det allmänt trevligt, åh tycker om mina vänner så mycket. Åkte sedan hem, kollade på det nya TVD avsnittet som i sig var för jävla grymt men jag tänker inte skriva något ifall jag råkar spoila för någon men vill bara säga att alla mina känslor svämmar över och oh god vad bra det var, kan verkligen inte vänta tills nästa fredag. Kollade även på en ny anime episode från en anime jag följer, duschade och nu sitter jag här och väntar på att mitt hår ska bli hel torrt så att jag kan gå och lägga mig eftersom jag ska upp vid halv sex imorgon då jag ska ta bussen med Wilma till Stockholm runt tjugo över sju.
Skriver nog något snabbt imorgon på bussen eller under dagen men jag ska faktiskt inte fokusera så mycket på internet som bloggen, twitter osv because jag vill ju gå runt och shoppa, njuta och bara ha en trevlig stund och jag har sett fram emot detta så länge nu så det ska verkligen bli jättekul! Hoppas ni har det bra och får en bra helg.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR