Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#31

Skrivet:    ·  Känslor
1 Januari 2014.
Nu är det äntligen ett nytt år och jag har bestämt mig för att försöka göra varje dag så bra jag kan, jag ska försöka må bättre och jag ska ta tag i att börja träna min kropp för jag är i så dåligt skick så jag behövder det.
2014 ska bli ett av mina bättre år och jag ska försöka ändra på mina dåliga sidor och bli en bättre människa. Jag började detta år med att lyssna på YOHIOs Break the Border, låten som får mig att orka igenom så himla mycket och nu ska jag göra allt för att få detta till ett bra år.
Jag ska höja alla mina betyg, börja använda min dator mindre och plugga och träffa vänner istället. Jag ska definitivt komma in på den gymnasieskola och linje som jag vill gå, jag ska lyckas och jag fyller även 16 nästa månad och då ska jag ta tag i att äntligen fixa iordning mitt rum så som jag vill ha det. Jag har även bestämt mig för att inte ha något nyårslöfte för varje gång jag har ett så slutar det med att jag inte uppfyller det så jag ska bara låta allt rulla på utan ett löfte att klara av.
Vad har ni för tankar inför 2014?
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR