Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#32

Skrivet:    ·  new in
Jag missade hela mellandagsrean pågrund av att jag var sjuk så idag drog jag upp med Wilma till stan och handlade upp ca alla mina pengar. Handlade dock endast på cubus och VeroModa för jag hittade absolut ingenting i de andra affärerna.
Köpte en vit kofta, 3 tröjor i rosa, grått och vit som har en guldig kedja vid ena ärmen och sist men inte minst köpte jag en vanlig svart tröja som det står love på, det var inte mycket kläder men jag är super super nöjd över mina köp och förutom att vi handlade så köpte vi subway och McDonalds och satte oss på en bänk mitt ute i stan och åt, det är typical oss ungefär. I helheten så har jag haft en rätt så awesome dag och just nu sitter jag och kollar på säsong tre av Stargate Atlantis.
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR