Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#34

Skrivet:    ·  
THE VAMPIRE DIARIES

Detta är en amerikansk TVserie som är baserad på böckerna skriva av L.J Smith och den innehåller mycket blod, slagsmål och andra liknande saker.
Den handlar om Elena Gilbert som är en helt vanlig tonårstjej i en liten småstad, och hon bär på en sorg efter att hennes föräldrar dog i en bilolycka. En dag möter hon Stefan Salvatore, som hon genast fattar tycke för. Men det Elena inte vet är att Stefan är en vampyr och har varit det i 145 år. Stefan har en farlig men oemotståndlig bror, Damon, som också är vampyr. Elena dras in i en farlig härva av vampyrer och häxor och måste lära sig att skydda dem hon älskar. Saker börjar att hända Elena, en av de äldsta vampyrerna i historien letar efter henne och hon gör allt hon kan för att skydda sina närmsta vänner och sin familj även om det kostar henne livet.

Serien är just nu uppe i femte säsongen som fortfarande håller på att sändas och den femte säsongen är nog den som jag faktiskt gillar mest av alla även fast bara halva har släppts, den här säsongen innehåller så mycket känslor, det händer en massa saker och allt är bara allmänt bättre i denna säsong.
Min favoritkaraktär är helt klart Katherine, det är något med hennes karaktär som jag verkligen gillar.
Huvudkaraktärerna i serien spelas av Paul Wesley, Ian Somerhalder och Nina Dobrev.
Jag rekommenderar verkligen den här serien, man fastnar för den direkt och den är helt fantastisk.
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR