Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#36

Skrivet:    ·  Känslor
Jag har bara gått några dagar i skolan och det känns redan som om jag drunknar i plugg och tydligen har vi ett prov redan på onsdag. Hur i helvete hade dem tänkt att vi ska ha prov om vi typ inte hinner ha några genomgångar om ämnet?
Skolan får mig verkligen att känna mig pressad, det kommer kännas så skönt att söka till gymnasiet på torsdag, det är dit jag vill, det verkar så himla mycket skönare att gå på gymnasiet. Har verkligen tröttnat på grundskolan och när jag går i gymnasiet så behöver jag inte känna press över att få bra betyg och komma in någonstans för efter gymnasiet så kan jag göra vad jag vill. Är helt jävla slutkörd efter dessa tre dagar och jag måste gå tillbaka varje dag fram tills sportlovet i februari? Kommer bryta ihop, kommer aldrig klara mig dit.
Nej nu ska jag hitta på något att göra eller kanske leta upp någon serie att se medans jag väntar på att Wilma ska höra av sig om hur det blir med imorgon för vi ska antagligen köpa biljetter till Mileys konsert då, längtar så hemskt mycket tills dess.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR