Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#35

Skrivet:    ·  Känslor
Första dagen tillbaks i skolan och det känns så jävla sämst helt ärligt. Känner mig pressad, stressad och himlans nervös inför nationella proven samt att jag verkligen måste komma in på mitt gymnasium för jag vill så otroligt gärna gå där, ugh.
Det känns som om att väller över mig på en gång, känslor, skolan, arbete, betyg, prov, allt och det är så jobbigt och jag orkar inte. Sov även bara 4 timmar inatt och det är så dåligt för mig på en massa sätt och det slutade med att jag sov igenom de två första lektionerna så jag har ingen aning om vad som hände på dem, jag var borta. Det som får mig att orka just nu är tanken på att jag och Wilma antagligen åker till Stockholm helgen efter att jag har fyllt 16.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR