Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#38

Skrivet:    ·  + Sara says, Foto
Slängde ihop 4 bilder från weheartit eftersom det är där jag spenderar den mesta tiden, älskar verkligen att kunna bläddra igenom hundratals bilder och man får så mycket inspiration, det är helt sjukt!
Har inte gjort mycket den här veckan förutom att jag hade prov på första världskriget i onsdags och det gick väl sådär, jag vet att jag skulle kunna ha gjort bättre men det är inget jag kan ändra nu. Idag däremot så gjorde jag en grej jag har velat göra sååå länge, jag har sökt till gymnasiet!
Vår studievägledare kom ner till oss och gav oss inloggningar och information och allt vad det nu var och allt jag kunde tänka på var att jag äntligen skulle få söka till gymnasiet, åh det känns så bra. Ska även på elev för en dag med Elvira nästa fredag och vi ska hälsa på en estetik och media klass eftersom vi båda vill gå den linjen och det verkar som om det kommer bli superkul. Har inte så mycket annat att skriva om faktiskt.. eller jo, just det! Jag har velat göra detta superlänge nu och har äntligen bestämt mig för att försöka börja göra youtube videos, dem kommer handla om allt möjligt. Hauls, challenges och allt annat man kan göra i videor men jag vet dock inte exakt när jag kommer börja lägga upp för jag måste ju först börja med att lära mig redigera videor och allt sådant där.
 
Hur har ni haft det den här veckan?



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR