Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr  ·   Tumblr 2

#39

Skrivet:    ·  + Sara says, Känslor
Har mest känt för att gråta hela dagen för varje gång jag planerar nåt som jag verkligen, verkligen ser fram emot så blir det inte av. Det händer varje gång och jag börjar bli så sjukt trött på det och jag vill inte mer. Jag vill bara få göra något kul ibland, åh känner för att bara bryta ihop och skrika och gråta allt vad jag kan men det tänker jag inte göra. Samtidigt som jag mår såhär dåligt så har jag stark mensvärk vilket inte alls gör saken bättre.
Ugh, detta är en så himla hemskt dag.

Är så sugen på McDonalds och glass också men pågrund av att jag strejkar från onyttigheter så kan jag inte äta det. När jag har klarat av detta i åtminstone några månader då kommer jag köpa McDonalds det första jag gör. Nu ska jag iallafall fortsätta titta på Bleach som jag har gjort hela dagen, det är sjukt hur mycket den animen har förändrat mitt liv, tycker om den så himla mycket.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR